محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 9905

مزایا و مزایای یک میز راهنمای مبتنی بر وب ( پشتیبان سایت)


وب مزایای بسیاری را در زمینه خدمات مشتری به کسب و کارها ارائه کرده است. یکی از مهمترین آنها توانایی کمک به افراد به طرق مختلف است. میز پشتیبانی مبتنی بر وب یک عامل کلیدی در ارائه کمک فوری به هر تعداد از مشتریان بوده است. در این روز و عصر پرسرعت لذت فوری، دسترسی آسان و سریع ضروری است. اگر به طور کامل روی میز خدمات مبتنی بر وب فروخته نمی‌شوید، در اینجا برخی از مزایایی که ممکن است نادیده بگیرید آمده است.

سادگی

هدف واقعی شما و هر کس دیگری در خدمات مشتری، از بین بردن شکاف بین مشتری که مشکل دارد و رفع آن است. شما این فرآیند را تا حد امکان بدون دردسر می خواهید، برای آنها، شما و شرکت در کل. وقتی این اتفاق می افتد، همه برنده می شوند.

با یک میز راهنمایی مبتنی بر وب، سادگی نام میانی شرکت شما است. دیگر ده ها حلقه برای مشتریان شما وجود ندارد که بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند. همه چیزهایی که آنها همیشه نیاز خواهند داشت درست در نوک انگشتانشان است.

برای اولین بار، نیازی نیست که آنها در سراسر وب سایت شرکت یا صفحه فیس بوک برای یافتن آنچه نیاز دارند، پرش کنند. تمام شماره تلفن ها، آدرس های ایمیل و سایر اطلاعات تماس دقیقاً در آنجا موجود است.

ثانیاً، یک میز راهنمای مبتنی بر وب به شما امکان می‌دهد یک سؤال متداول برای سؤالاتی که هر روز در طول روز دریافت می‌کنید تنظیم کنید. این کار زمان انتظار مشتریان شما را کاهش می دهد و ناامیدی را از طرف شما حذف می کند تا بتوانید در مورد مسائل پیچیده تر کمک کنید.

بهره وری

یکی از بزرگترین مزیت های این نوع سیستم پشتیبانی سایت مشتری به راحتی امکان یادداشت برداری و اطلاعات دقیق و به اشتراک گذاری همه آنها با همه اعضای تیم است. این یک چیز بسیار ساده است اما ریسک عملکرد شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

اگر با یک مشکل پیچیده مواجه شدید و کمی مشکل دارید، ممکن است بخواهید شخص دیگری را با کمی تجربه یا تخصص بیشتر وارد کنید. در سیستم‌های خدمات مشتری قدیمی‌تر، شما همکار خود را ردیابی می‌کنید، با آنها صحبت می‌کنید و سعی می‌کنید وضعیت را توضیح دهید، و احتمالاً حتی مشتری را به تلفن همکار خود انتقال می‌دهید و به بهترین‌ها امیدوار می‌شوید.

چنین فرآیند دستی جای زیادی برای خطاها باقی می گذارد. میز خدمات مبتنی بر وب با قرار دادن تمام اطلاعات و یادداشت‌هایی که می‌توانید در آنجا درخواست کنید، فرصت‌های اشتباه را محدود می‌کند تا بتوانید با اعضای تیم خود همکاری کنید. همکارتان آن را برمی‌دارد، بلیت را برای کمک به مشتری می‌گیرد و شما به سراغ مشتری بعدی می‌روید.

دسترسی

مشتریان فقط در تمام روز در خانه یا محل کار نمی نشینند. آنها در حالی که در حال زندگی هستند از سراسر جهان مشکلاتی دارند. اگر محصولی خراب شود، آنها فوراً راه حل می خواهند، نه زمانی که بالاخره به خانه بروند.

با پشتیبانی از تلفن‌های هوشمند و تبلت، راه‌حل‌های میز راهنمای مبتنی بر وب راهی برای مشتریان است تا در صورت نیاز به آنچه نیاز دارند، دست یابند. آنها می توانند بدون توجه به جایی که هستند، فوراً در مورد سؤالات متداول یا پورتال پشتیبانی شما تحقیق کنند. اگر این کمکی نکرد، آنها می توانند در کوتاه ترین زمان یک بلیط پشتیبانی ارسال کنند. آنها به زندگی خود ادامه می دهند و شما با دانستن اینکه مشتریان شما بهترین نوع خدمات مشتری را تجربه خواهند کرد، آرام می شوید. بدون دردسر!

استفاده و پیکربندی آسان، میز کمک آنلاین TeamSupport یکی از بهترین‌ها در نرم‌افزار پشتیبانی مشتری است و توسط شرکت‌هایی در هر اندازه برای مدیریت میز پشتیبانی خود استفاده می‌شود.

منبع

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 33

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما