محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 9890

10 مزیت کلیدی سئو سایت پزشکی برای کسب و کار شما


1. اعتبار شما را افزایش می دهد

سایتی که در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد معمولاً توسط موتورهای جستجو با کیفیت بالا و قابل اعتماد در نظر گرفته می شود و این به نوبه خود اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد. زمانی را صرف بهبود و افزودن محتوا به سایت خود کنید، سرعت سایت خود را افزایش دهید و در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید تا به رتبه سایت شما حتی بالاتر رود.

2. لازم نیست برای شما هزینه ای داشته باشد

جدا از زمان، اگر خودتان آن را مدیریت کنید، سئو هزینه ای مانند سایر استراتژی های بازاریابی مانند پرداخت به ازای کلیک ندارد. موتورهای جستجو 24/7 سایت شما را می خزند و محتوای مفید را تبلیغ می کنند و به شما کمک می کنند تا مشتریان جدید را به طور ارگانیک پیدا کنید. برای اینکه از تلاش‌های خود در سئو نهایت استفاده را ببرید، مقداری از زمان خود را به بررسی محتوا در سایت‌های با رتبه بالاتر در جایگاه خود اختصاص دهید و سعی کنید محتوایی بهتر از آنها بنویسید. سپس، محتوای خود را در سیستم عامل های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

3. از بازاریابی محتوا پشتیبانی می کند

محتوای اصلی و سئو دست به دست هم می دهند. با ایجاد محتوای مفید برای بازدیدکنندگان، از جمله متن، تصویر و ویدیو، سایت شما در نتایج جستجو رتبه بهتری خواهد داشت. اما سئو می تواند از تلاش های بازاریابی محتوای شما نیز پشتیبانی کند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما کیفیت بالایی دارد و برای کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید بهینه شده است و از آنجایی که موتورهای جستجو تازگی را دوست دارند، محتوای خود را به طور منظم به روز کنید.

اطلاعات بیشتر از مشاور
بهترین نرم افزار مالیاتی 2022
بهترین نرم افزار مالیاتی برای مشاغل آزاد در سال 2022
ماشین حساب مالیات بر درآمد: مالیات خود را تخمین بزنید
4. کمپین های PPC را به حداکثر می رساند

استراتژی های بازاریابی بدون پرداخت (SEO) و پولی (PPC) به خوبی با هم کار می کنند. PPC به سایت شما کمک می کند تا در بالای نتایج جستجوی پولی ظاهر شود، در حالی که SEO به صورت ارگانیک همین کار را انجام می دهد. ظاهر شدن هر دو نتیجه در بالای صفحه نتایج موتور جستجو، اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد و نشان می‌دهد که شما صرفاً برای اینکه در صدر قرار بگیرید، برای تبلیغات پول خرج نمی‌کنید. شما می‌توانید از SEO برای به حداکثر رساندن کمپین‌های PPC خود استفاده کنید – برای مثال، اگر یک صفحه با رتبه بالا از آن به عنوان بخشی از تبلیغات PPC استفاده کنید، بهتر عمل می‌کند، به خصوص اگر کلمه کلیدی هزینه به ازای هر کلیک پایینی داشته باشد.

5. به شما یک مزیت رقابتی می دهد

رقبای شما احتمالاً در سئو سرمایه گذاری خواهند کرد، به این معنی که شما نیز باید سرمایه گذاری کنید. کسانی که سرمایه گذاری زیادی روی سئو می کنند اغلب در نتایج موتورهای جستجو از رقبا پیشی می گیرند و سهم بازار را به دست می آورند. اگر فکر می کنید که نتایج در صفحه اول جستجوی گوگل بیش از 90 درصد از ترافیک را دریافت می کنند، نمی توانید در آنجا حضور نداشته باشید، به خصوص اگر رقبای شما هستند. با شناسایی رقبای خود، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف آنها و ایجاد و مدیریت شهرت آنلاین خود شروع کنید. سپس، مطمئن شوید که سایت شما سریع بارگذاری می شود و سازگار با موبایل است، بهترین محتوای ممکن را ایجاد کنید و بر ارائه بهترین تجربه کاربری تمرکز کنید.

دو دلیل عمده برای پیوستن یا ماندن مردم به شرکت ها: نظرسنجی جدید
6. می تواند به شما کمک کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید

در حالی که بسیاری از کمپین های بازاریابی تمایل دارند بر روی یک مخاطب هدف تعریف شده تمرکز کنند، سئو می تواند به شما کمک کند هر کسی را با هدف در یک مقطع زمانی خاص جذب کنید، صرف نظر از اینکه در چه مرحله ای از قیف خرید هستند. با تبلیغات PPC یا اجتماعی، می توانید بالقوه های بیشتری را جذب کنید که ممکن است علاقه مند به تجارت با شما باشند.

لیستی از کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ایجاد کنید. سپس، از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی سئو سایت پزشکی برای گسترش آن استفاده کنید. در نهایت، از تحقیقات رقابتی برای اصلاح لیست خود با شناسایی اینکه رقبای شما چه کسانی هستند، برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می شوند و کجا بک لینک دارند، استفاده کنید و از این اطلاعات برای ایجاد یک استراتژی سئو بهتر استفاده کنید.

7. به شما کمک می کند در جستجوهای محلی رتبه بهتری کسب کنید

جستجوهای محلی مانند "لوله کشان نزدیک من" رایج تر می شوند. و نزدیک به 80٪ از جستجوهای محلی در تلفن همراه منجر به تبدیل می شود. استراتژی های سئوی محلی می تواند به شما در جذب این جستجوگران که اغلب آماده خرید هستند کمک کند. اولین قدم برای شروع با استراتژی های سئوی محلی ایجاد یک حساب Google My Business است. سپس، شروع به درخواست بررسی از مشتریان خود کنید. با اطمینان از داشتن نام، آدرس و شماره تلفن صحیح، فهرست های خود را بهینه کنید. همچنین مطمئن شوید که فهرست خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید، به این معنی که محتوای غنی و قانع کننده را با لحنی مکالمه بنویسید که به اکثر سوالات رایج پاسخ می دهد و راه حل هایی برای مشکلات جستجوگران ارائه می دهد. برخی از مراحل دیگر شامل در نظر گرفتن دقیق کلمات کلیدی محلی و ایجاد فهرست در فهرست های کسب و کار محلی است.

8. قابلیت استفاده از وب سایت را بهبود می بخشد

سئو به معنای سازگاری سایت شما با موتورهای جستجو است، اما همچنین می تواند تجربه مشتری را هنگام بازدید از وب سایت شما بهبود بخشد. اگر برای تولید محتوای مفید و باکیفیت کار کنید، سایت خود را سریعتر و پاسخگوتر کنید، بک لینک اضافه کنید و هر صفحه را بهبود ببخشید، معمولاً یک وب سایت عالی علاوه بر وب سایتی که برای موتورهای جستجو بهینه شده است، دریافت خواهید کرد. عواملی که قابلیت استفاده را بهبود می بخشد عبارتند از ساختار قوی سایت و ناوبری، که هر دو عاملی در رتبه بندی یک سایت توسط موتورهای جستجو هستند.

9. نتایج قابل اندازه گیری دریافت می کنید

با SEO، می توانید تغییرات در رتبه بندی، تبدیل ها و وب سایت را دنبال کنید

منبع

  انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 55

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما