محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 9887

راهنمای کامل تولید محتوا سایت وکلا


ایجاد محتوای وب سایت شرکت حقوقی با کیفیت بالا یک راه عالی برای اطمینان یافتن از شرکت شما در موتورهای جستجو است. همین طراحی سایت وکلا محتوا همچنین به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را درگیر کنید ، به شرکت خود اعتماد کنید و بازدیدکنندگان وب سایت را به مشتری تبدیل کنید.

وظیفه ایجاد محتوا می تواند بسیار زیاد به نظر برسد. حتی برای وکلا و متخصصان حقوقی که با نوشتن راحت هستند ، ایجاد محتوای وب سایت شرکت حقوقی مستلزم انعطاف عضلات جدید و متفاوت نوشتن است. و برنامه ریزی ، تحقیق و نگارش محتوای م requiresثر مستلزم سرمایه گذاری قابل توجه در زمان و منابع است.

بنابراین ، برای به دست آوردن بازدهی خوب از آن سرمایه گذاری ، باید آن را به درستی انجام دهید.

برای ایجاد محتوای وب شرکت حقوقی م ،ثر ، شما نیاز به یک وب سایت بهینه ، درک عمیق مخاطبان خود و چالش های پیش روی آنها ، یک لیست خوب از کلمات کلیدی هدف و یک برنامه محتوای مناسب دارید. در این راهنما ، ما درباره اصول اولیه محتوا و بهترین شیوه های وب سایت شرکت حقوقی بحث خواهیم کرد و نکاتی درباره نحوه شروع کار ارائه می دهیم. ما همچنین بهترین راه ها را برای انتقال محتوای شما از ایده به اجرا تا انتشار مورد بحث قرار می دهیم.

بهترین شیوه ها برای ایجاد محتوای وب سایت شرکت حقوقی
قبل از شروع به تولید محتوا برای مشتریان و مشتریان حرفه ای وکالت خود ، بهتر است یک قدم به عقب بردارید و دید کلی خود را نسبت به وب سایت و مخاطبان خود بازنشانی کنید. به این ترتیب ، می توانید مطمئن شوید که محتوای وب سایت شرکت حقوقی شما نیازهای آنها - و شما را برآورده می کند.

قبل از شروع برنامه ریزی محتوای وب سایت شرکت حقوقی ، به چهار نکته توجه کنید:

1. اهداف وب سایت شرکت حقوقی خود را در نظر داشته باشید
هدف وب سایت شرکت حقوقی
آیا می خواهید وب سایت شما برای شما انجام دهد؟ حداقل ، شما می خواهید وب سایت حقوقی شما آگاهی از نام تجاری را در زمینه شرکت و فعالیت شما افزایش دهد. برای انجام این کار ، می خواهید محتوای بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEO) ایجاد کنید که به شما کمک می کند در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) رتبه بالایی داشته باشید. با رتبه بندی بیشتر در SERP ها ، می توانید بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت شرکت حقوقی خود هدایت کنید.

اگر می خواهید از سایت خود به عنوان ابزار ایجاد تقاضا و جذب سرنخ برای عملکرد حقوقی خود استفاده کنید ، به محتوای ارزشمندی نیاز دارید که مشتریان احتمالی مایلند اطلاعات تماس خود را با آنها عوض کنند. همچنین برای ادامه بازاریابی برای مشتریان احتمالی خود ، به محتوای پیگیری (مانند کمپین های تقویت ایمیل) نیاز خواهید داشت.

به طور خلاصه: قبل از شروع به تولید محتوا ، باید اهداف وب سایت خود را تعیین کرده و آنها را اولویت بندی کنید.

2. مخاطبان خود را در اولویت قرار دهید
شما نمی توانید محتوای وب سایت شرکت حقوقی م effectiveثر ایجاد کنید بدون اینکه بدانید مخاطبان مورد نظر شما چه کسانی هستند. با درک اینکه برای چه کسانی محتوا ایجاد می کنید ، می دانید چه نوع محتوا را ایجاد کنید و چگونه آن را ایجاد کنید.

طراحی سایت وکلا

به عنوان مثال ، اگر بر حقوق شرکت ها تمرکز کنید ، می خواهید محتوای شما کمی رسمی تر از تجارت باشد. شما می خواهید بیان کنید که نیازهای تجاری مشتریان خود را درک کرده اید. محتوای با فرم طولانی تر (مانند مقاله هایی با بیش از 1200 کلمه) ممکن است مناسب تر باشد تا تخصص شما را در زمینه خاص خود نشان دهد.

از طرف دیگر ، شما به عنوان وکیل خانواده می فهمید که مشتریان در زمان های استرس زا و احساسی به طور کلی به دنبال شما خواهند بود. شما می خواهید با لحنی نرم تر و انسانی تر ارتباط برقرار کنید. با دانستن این که در بسیاری از موارد مشتریان می خواهند به سرعت از این دوران سخت زندگی عبور کنند ، شما نیز می خواهید مطالب خود را مختصر نگه دارید.

اولویت قرار دادن مخاطبان به این معناست که به جای مخاطب خود قدم بگذارید و محتوایی ایجاد کنید که برای آنها جذاب باشد.

3. ارائه یک وب سایت به یاد ماندنی
تجربه کاربر در وب سایت شرکت شما برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان در سایت شما بمانند و با محتوای شما ارتباط برقرار کنند بسیار مهم است. "تجربه کاربری" به درک و پاسخ هایی که افراد از استفاده از وب سایت و محتوای شرکت حقوقی شما دارند ، اشاره دارد. تصور کنید اگر محتوای وب سایت موسسه حقوقی شما به سختی خوانده شود و سایت شما یک چالش برای پیمایش باشد. بازدیدکنندگان به احتمال زیاد قبل از بازدید از آن صفحه ارزشمند "تماس با ما" (خروج) خواهند شد.

هنگام ایجاد محتوا ، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

محتوا را کوتاه و قابل اسکن نگه دارید: جملات باید 20-25 کلمه ، پاراگراف 4-5 جمله باشد.
از عناوین فرعی برای تجزیه قطعات طولانی تر استفاده کنید: بخش ها نباید بیش از 300-350 کلمه باشند.
از تصاویر و رسانه ها برای انتقال اطلاعات استفاده کنید: در صورت امکان داده ها را به صورت نمودار و نمودار ارائه دهید و عکس هایی را انتخاب کنید که مشتریان حقوقی احتمالی شما می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.
قبل از سرمایه گذاری در ایجاد محتوای وب سایت شرکت حقوقی ، مطمئن شوید که بهترین شیوه های طراحی وب سایت را دنبال می کنید. شما همچنین باید ایده خوبی از آنچه وب سایت یک شرکت حقوقی خوب می سازد ، بدست آورید.

4- خود را لاغر نکنید
در مورد زمان ، تلاش و بودجه ای که باید برای بازاریابی محتوا برای شرکت حقوقی خود هزینه کنید واقع بین باشید. به عنوان وکیل ، وقت شما ارزشمند است. با این حال ، ایجاد محتوا می تواند زمان بر و برون سپاری شود. اینکه چقدر محتوای وب سایت موسسه حقوقی برای ایجاد انتخاب می کنید و چند بار انتشار آن را انتخاب می کنید بستگی به زمان و منابع در دسترس شما دارد.

همچنین ، به خاطر داشته باشید که کیفیت محتوای وب سایت شما تعیین کننده مفید بودن آن است - محتوایی که ایجاد می شود

پس از آن نتایج مطلوب حاصل نمی شود.

نحوه ایجاد محتوای وب سایت شرکت حقوقی با کیفیت بالا
ایجاد موفقیت آمیز محتوا که برای مخاطبان شما مناسب و جذاب باشد و به شما در دستیابی به اهداف تجاری شما کمک کند ، نیاز به آماده سازی و برنامه ریزی دارد.

مراحل زیر اطمینان حاصل می کند که نگارش محتوای شما کاملاً اندیشیده شده و برای موفقیت تنظیم شده است.

وب سایت خود را بهینه کنید

قبل از انتشار محتوا در وب سایت خود ، مطمئن شوید که آماده ارائه محتوا به صورت مثر است. این بدان معناست که مطمئن شوید وب سایت شما و هر قطعه ای از محتوایی که منتشر می کنید از بهترین شیوه های استاندارد بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) پیروی می کند. وب سایت شما همچنین باید بهترین شیوه های SEO در محل و فنی را که در راهنمای SEO برای مبتدیان Moz ذکر شده است ، دنبال کند. برخی از بهترین شیوه های اصلی SEO که باید دنبال کنید شامل اطمینان از این است که وب سایت شرکت حقوقی شما دارای موارد زیر است:

بدون پیوند خراب یا قدیمی
بدون تگ عنوان تکراری یا توضیحات متا
برای موبایل و سرعت بهینه شده است
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد توسعه و بهینه سازی وب سایت ، راهنمای مبتدی Moz برای SEO و راهنمای نحوه طراحی وب سایت برای موسسات حقوقی را مطالعه کنید.

کلمات کلیدی خود را تحقیق کنید
برای اطمینان از اینکه محتوای وب سایت شرکت حقوقی شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو نشان داده می شود ، باید شامل کلمات کلیدی باشد که افراد در جستجوی آنها هستند و به آنها علاقه مند هستند. چگونه می دانید از چه کلمات کلیدی استفاده کنید؟ با انجام تحقیقات کلمات کلیدی.

شما قبلاً درک خوبی از مشتریان خود و آنچه برای آنها اهمیت دارد ، دارید. با ترکیب این دانش با تحقیقات خوب در مورد کلمات کلیدی ، محتوای شما مرتبط تر می شود و موتور جستجو بهینه می شود. در اینجا یک فرایند سه مرحله ای سریع برای شروع به شرح زیر است:

به مکالمات متداولی که با مشتریان و مشتریان احتمالی دارید فکر کنید. انواع سوالاتی که از شما می پرسند چیست؟ بر اساس آن بحث ها لیستی از موضوعات رایج تهیه کنید. در حالت ایده آل ، 4-6 تم خواهید داشت ، که به دسته بندی محتوای شما تبدیل می شوند.
برای برخی از موضوعات یا دسته بندی ها ، تصور کنید که برخی از جستجوهای جستجوی Google خاص را که شما تصور می کنید مشتریان و مشتریان احتمالی آنها در جستجوی آنها هستند ، مورد بررسی قرار دهید. برای هر موضوع پنج کلمه کلیدی را هدف بگیرید.
این کلمات کلیدی را در گوگل قرار دهید و نتایج را یادداشت کنید. توجه ویژه ای به لیست "جستجوهای اضافی مربوط به" در پایین صفحه داشته باشید تا لیست کلمات کلیدی خود را حتی بیشتر بسازید.
اکنون می توانید از لیست کلمات کلیدی در کنار درک مخاطبان خود برای ایجاد ایده های محتوای خاص استفاده کنید.

اگر می خواهید کارها را یک قدم فراتر ببرید ، می توانید از ابزار بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای تحقیقات بیشتر در مورد کلمات کلیدی استفاده کنید. این ابزارها لیست جامع تری از کلمات کلیدی و عبارات را در اختیار شما قرار می دهند. ابزارهای پیشرفته SEO مانند Moz می توانند به شما کمک کنند بفهمید افراد چند بار آنها را جستجو می کنند ، کجا آنها را جستجو می کنند و موارد دیگر. در زیر بیشتر در مورد ابزارهای SEO صحبت خواهیم کرد.

در مورد نحوه انجام کلمات کلیدی در راهنمای مبتدیان Moz برای تحقیقات کلیدواژه بیشتر بدانید.

رقابت خود را تجزیه و تحلیل کنید
در کنار تحقیقات کلمات کلیدی خود ، ایده خوبی است که تجزیه و تحلیل کنید که سایر شرکت های حقوقی در محل و محل کار شما چه محتوایی ایجاد می کنند و عملکرد آنها چگونه است. برای تجزیه و تحلیل رقابتی اساسی این مراحل را دنبال کنید:

هنگام وارد کردن کلمات کلیدی خود در جستجوی Google ، نتایج را اسکن کنید و هر شرکت رقیبی که در صفحه 1 ظاهر می شود را یادداشت کنید.
روی نتایج مربوطه کلیک کنید و موارد زیر را یادداشت کنید:
مدت زمان محتوا چقدر است
از چه عناوینی استفاده می شود
هر رسانه ای (تصاویر ، گرافیک ، ویدئو) استفاده می شود
هنگام ایجاد محتوای خود می توانید از این اطلاعات به عنوان پایه استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر مسابقه با یک پست وبلاگی 500 کلمه ای با یک عنوان فرعی و بدون تصویر به یک رتبه برتر برای یک کلمه کلیدی مورد نظر دست پیدا می کند ، باید بتوانید با یک مقاله 800 کلمه ای با دو عنوان فرعی و یک گرافیک بهتر از آنها عمل کنید. به

ممیزی محتوا را انجام دهید

تمرکز موسسه حقوقی
اگر تازه در حال ایجاد وب سایت شرکت خود هستید ، ممکن است محتوای زیادی برای مرور نداشته باشید. اما اگر قبلا محتوا ایجاد کرده اید ، اکنون زمان بررسی آن است.

هدف از ممیزی محتوا این است که به شما کمک کند تعیین کنید آیا محتوای موجود شما نیازهای شما و مخاطبان شما را برآورده می کند یا خیر. اگه باشه عالیه اگر اینطور نیست ، باید تصمیم بگیرید که آیا باید آن محتوا را به روز کنید یا آن را حذف کنید.

منبع

https://rayantarh.com/blog/website-design-for-lawyers/

 

  انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 29

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما