محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 9649

قیمت طراحی لوگو حرفه ای در سال 1400چقدر است؟


هر لوگو متفاوت است ، که دادن یک قیمت برای گرفتن لوگو را غیرممکن می کند. در این صورت ، همه طراحان گرافیک از روش های مختلفی برای تعیین قیمت طراحی لوگو استفاده می کنند. در حالی که سایت هایی وجود دارند که ادعا می کنند به شما لوگو 5 دلاری یا سازندگان لوگو DIY می دهند. اگر در مورد شرکت خود جدی هستید ، می خواهید یک طراح لوگو حرفه ای استخدام کنید. یک طراح لوگو با تجربه از یک هنرمند با سابقه از 250 دلار در انتهای بسیار کم تا بیش از 3000 دلار هزینه خواهد کرد.

چند لوگو معروف

در زیر برخی از متداول ترین روش ها برای قیمت گذاری طراحی لوگو را شرح خواهیم داد. ماشین حساب هزینه تعامل لوگو تعاملی را امتحان کنید. اگر شما یک طراح هستید که به دنبال نکاتی در مورد نحوه صدور صورتحساب به مشتریان هستید ، این مقاله عالی درباره مشتریان صورتحساب را ببینید.

بسته به مکانی که می خواهید از لوگو خود استفاده کنید ، که باید روی هر مورد مرتبط با کسب و کار شما باشد. احتمالاً شما می خواهید که لوگوی شما در رنگ های سیاه و سفید و همچنین رنگی زیبا به نظر برسد. مطمئن شوید که هر دو نسخه را از یک طراح درخواست کرده اید.

امروزه در صنعت طراحی سه نوع معمول قیمت گذاری لوگو وجود دارد.

نرخ ساعتی
قیمت ثابت
نرخ بسته بندی
شارژ ساعتی
یک روش بسیار معمول برای شارژ طراحان گرافیک ساعت به ساعت است. بسته به تجربه ، موقعیت مکانی و بسیاری از عوامل دیگر ، نرخ ساعتی می تواند از 8.00 دلار (در خارج از کشور با منابع خارجی) تا 500.00 دلار در ساعت باشد (برای یک مشاور سطح بالا)! این یک تفاوت بزرگ است اما من هر دو را دیده ام و تقریباً همه چیز را در این بین دیده ام. برای نرخ های معمول به زیر مراجعه کنید.

نکته مهم این است که مطمئن شوید طراح لوگو ارزش نرخی را که از آنها می گیرد ارزش دارد. همیشه با مشتریان قبلی طراح تماس بگیرید و به یاد داشته باشید - شما واقعاً "آنچه را که برای پول خود پرداخت می کنید" دریافت می کنید. برای دیدن نرخ ها و درآمد متوسط ​​برای طراحان می توانید این گزارش را در مورد درآمد طراحان گرافیک بررسی کنید.

قیمت ارزان
بسیاری از شرکت های طراحی گرافیک برای ارائه طراحی لوگو قیمت مشخصی به شما می دهند. آنها معمولاً چند گزینه را برای انتخاب به شما می دهند. قبل از شروع پروژه حتما لیست کامل و کاملی از نیازهای خود را داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که آن را به صورت کتبی دریافت کرده اید ، بنابراین هر دو انتظارات واضحی دارید.

نمونه های طراحی لوگو تخت:

آژانس حرفه ای: 1000 دلار - 5000 دلار
شرکت مستقل: 500 دلار - 3000 دلار
فریلنسر: 250 تا 2500 دلار
طراح دریایی: 100 دلار - 250 دلار
طراح مشهور جهان 1.000.000 دلار
نرخ بسته های لوگو
بسیاری از شرکت های طراحی گرافیک بسته های از پیش ساخته شده ای دارند که معمولاً ارزان تر از درخواست چندین چیز قطعه قطعه است. بسیاری از طراحان گرافیک نرخ بسته دارند و به شما اجازه می دهند با هزینه اضافی درخواست شخصی سازی کنید. بسته ها معمولاً شامل چندین نسخه از لوگو هستند. فایلها با فرمت bitmap (PNG، GIF، JPG) و برداری (AI، EPS، SVG). رزولوشن های مختلف ، مقیاس خاکستری و نسخه های سیاه و سفید. و اغلب آنها شامل یک طرح کارت ویزیت یا برخی دیگر از طرح های وثیقه ای است که لوگو را ادغام می کنند.

نقشه بیت در مقابل بردار

اگر قصد استفاده از آن در قالب های بزرگ مانند آگهی ها ، پوسترها و بیلبوردها را دارید ، تهیه نسخه برداری از لوگو بسیار مهم است. هنر برداری می تواند بدون از دست دادن وضوح ، مقیاس بندی کند. وقتی بیت مپ را زیاد بزرگ می کنید ، پیکسل می شود (تحریف می شود) ، اما می تواند شیب های نرم تر و تغییرات رنگی ظریف تری را ایجاد کند.

مسابقات طراحی لوگو
ممکن است وب سایت های مسابقه طراحی را دیده باشید که پیشنهاد می دهند 50 لوگو یا بیشتر طرح لوگو برای انتخاب شما داشته باشند و شما فقط هزینه آن را می دهید. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار مسابقه طراحی را می توانید در اینجا بخوانید. به طور خلاصه ، معمولاً یک نتیجه کلی خواهید داشت که شبیه کلیپ آرت است و توسط یک طراح بی تجربه ارائه می شود.

نمونه لوگو ها

انتخاب یک طراح لوگو
به دلیل نرخهای شدیداً کمتری که مردم در کشورهایی مانند هند ، آمریکای جنوبی و اروپای شرقی کار خواهند کرد ، روند عظیمی در شرکتهای آمریکایی وجود داشته است که کار توسعه فناوری اطلاعات و لوگو را در خارج از کشور انجام دهند. شرکت های بزرگ برای لذت بردن از هزینه کم استخر محلی کار در این مکان ها دفاتر ایجاد کرده اند ، این می تواند به خط پایین آنها کمک کند. تفاوت بزرگ بین یک شرکت بزرگ با استفاده از نیروی کار در خارج از کشور و یک شرکت کوچک یا شخصی در این است که شرکت های بزرگ معمولاً مدیریت درستی دارند تا (* تلاش کنند) امور را روان حفظ کنند.

اگر به فکر برون سپاری هستید ، باید این مقاله را بخوانید: آیا من باید پروژه لوگو خود را از خارج برون سپاری کنم؟

فراتر از لوگو: ساختن نام تجاری
نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که شما احتمالاً به قیمت طراحی لوگو مواردی بیش از یک لوگو نیاز خواهید داشت. و لوگو شما در بسیاری از مکان ها ظاهر می شود. مکانهای واضح در کارتهای ویزیت و وب سایت شما وجود دارد. اما اگر قصد ایجاد فاکتور ، سربرگ و پاکت نامه را دارید ، نسخه های سیاه و سفید را نیز می خواهید. علاوه بر این ، شما می خواهید یک طرح رنگی برای شرکت خود ارائه دهید. قبل از تصمیم گیری در مورد استخدام یک طراح لوگو باید به خوبی فکر و آزمایش شود. لوگو شما ممکن است شخصیت هویت شرکت شما باشد ، اما تنها تصویر شناسایی نیست.

یک طراح لوگو خوب با بسیاری از جنبه های طراحی و اجرای مخلوط شما تجربه خواهد داشت

هویت به عنوان یک شرکت. اگر فقط به دنبال تهیه یک لوگو سریع و ارزان هستید ، مطمئناً طراحان زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند. اما وقتی در ایجاد یک مارک تجاری برای شرکت خود جدی می گیرید ، فردی با تجربه بیشتر را می خواهید. اگر شما هم قصد تهیه وب سایت دارید ، از نظر هزینه طراحی وب سایت ، این ماشین حساب را بررسی کنید.

نمونه های طراحی لوگو

یک راهنمای اساسی برای حدود 10 ساعت کار طراحی
دانشجو: 100 دلار - 200 دلار (10 دلار - 20 دلار در ساعت)
فریلنسر: 200 تا 1000 دلار (20 تا 100 دلار در ساعت)
مشاور خبره: 500 دلار - 2000 دلار (50 تا 200 دلار در ساعت)
شرکت: 700 دلار - 2500 دلار (70 دلار - 250 دلار در ساعت)

نرخ ساعتی معمول:
قیمت طراحی لوگو دانشجو / برون مرزی: 10 تا 30 دلار در ساعت
فریلنسر: 35 تا 100 دلار در ساعت
مشاور خبره: 50 تا 200 دلار در ساعت
شرکت: 75 تا 150 دلار در ساعت

https://www.howmuchdoesalogocost.com/

  انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 101

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما