محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 9437

آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی در منزل


وقتی تصمیم گرفتید که می خواهید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در این صفحه ما شما را در تمام مراحل راهنمایی خواهیم کرد: از ثبت وب سایت و خرید محصولات گرفته تا نگهداری موجودی کالا و تبلیغ فروشگاه اینترنتی خود.

تبلیغات
[وبینار] تغییر شکل در تجارت الکترونیکی: زمان آن فرا رسیده است!
مهاجرت به تجارت الکترونیکی سخت است. اگر تردید داشته باشید ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی ضرر و زیان درآمد و مشتاقان مشتری در انتظار شما "گاسی وب" هستند. هنگامی که هنوز وقت آن است بهتر است لحظه مناسبی را برای مهاجرت پیدا کنید! برای پیگیری این وبینار اکنون ثبت نام کنید!

فهرست:

چه نرم افزاری؟
چگونه مشتری بگیریم
ساختار تجارت
آیا تجارت شما برون مرزی است؟
قوانین را بدانید
اکثر افرادی که تعجب می کنند چگونه می توانند یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنند ، از قبل می دانند که کدام محصول را می خواهند بفروشند. اما اگر هنوز سرنخی ندارید ، بهتر است ابتدا در این مورد تصمیم بگیرید. از آنجا که انتخاب مجموعه اصلی فروشگاه آنلاین شما به شدت بر چگونگی ساختار وب سایت تجارت الکترونیک ، سازماندهی انبار و انجام بازاریابی تأثیر می گذارد.

آیا به دنبال نرم افزار تجارت الکترونیکی برای فروش در اروپا هستید؟ Lightspeed و Shopify هر دو پلتفرم هایی هستند که برای تجارت الکترونیکی مرزی به خوبی بهینه شده اند.


از چه نوع نرم افزار تجارت الکترونیکی استفاده خواهید کرد؟
برای راه اندازی فروشگاه آنلاین ، باید از نرم افزار تجارت الکترونیک یا وب سایت ساز استفاده کنید. انواع مختلفی از نرم افزار وجود دارد: شما می توانید از نرم افزار منبع باز ، نرم افزار منبع بسته (نرم افزار اختصاصی نیز نامیده می شوید) ، راه حل های اساسی که هر ماه حدود 30 یورو برای شما هزینه می کند ، یا نرم افزار پیشرفته تری که صدها یورو در ماه برای شما هزینه دارد و به شما می دهد ، استفاده کنید. چندین گزینه برای سیستم عامل تجارت الکترونیکی شما. برای انجام تحقیقات خود کمی وقت بگذارید ، از گزینه های آزمایشی رایگان استفاده کنید و ارائه دهندگان مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. چه چیزی از نرم افزار خود می خواهید و آیا می توانید با استفاده از این راه حل به راحتی رشد کرده یا به بازارهای دیگر گسترش دهید؟

در اینجا سه ​​ارائه دهنده محبوب نرم افزار تجارت الکترونیکی وجود دارد:

تجارت الکترونیکی Lightspeed
تجارت الکترونیکی Lightspeed یک راه حل مبتنی بر ابر است که برای خرده فروشان همه کاناله بسیار مناسب است. این برنامه به آنها امکان می دهد موجودی موجود در فروشگاه و آنلاین را مدیریت کنند ، تمام اطلاعات مشتری را مشاهده کنند و داده های فروش چند کانال را تجزیه و تحلیل کنند ، همه اینها از یک سیستم است.

خرید کنید
ShopifyShopify نیز یک راه حل تجارت الکترونیکی مبتنی بر ابر است که بیش از 1 میلیون تجارت در سراسر جهان را تأمین می کند. از Shopify می توان برای فروش آنلاین و حضوری محصولات استفاده کرد. این ابزار داخلی را برای کمک به شما در ایجاد و تجزیه و تحلیل کمپین های بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد و یک داشبورد واحد برای مدیریت سفارشات ، حمل و نقل و پرداخت ها ارائه می دهد.

تجارت بزرگ
BigCommerce یک راه حل تجارت الکترونیکی میزبان است که به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. شما می توانید محصولات فیزیکی ، دیجیتال و مبتنی بر خدمات را بفروشید. BigCommerce انواع ادغام ها را دارد ، از جمله با آمازون ، eBay و Facebook Shop.

چه نوع محصولی را می فروشید؟
آیا اقلام عمومی یا محصولات خاص بیشتری را می فروشید؟ آیا کالاهای عمومی یا محصولات خاص بیشتری را می فروشید؟
هسته اصلی هر فروشگاه آنلاین ، البته محصولات است. نوع کالاهایی که ارائه می دهید ، نحوه تجارت شما را تعیین می کند. به عنوان مثال ، اگر کالاهایی را که در حال حاضر بسیار داغ هستند بفروشید ، ممکن است در مدت زمان بسیار کمی درآمد جدی کسب کنید ، اما برنامه بلند مدت فروشگاه شما چیست؟ و اگر ، از طرف دیگر ، کالاهای بسیار جالبی را بفروشید که فقط جمع کننده ها یا طرفداران سخت را به خود جلب می کند ، این می تواند به این معنی باشد که اقلام شما برای مدت زمان طولانی در انبار شما می مانند. آیا توانایی پرداخت این هزینه را دارید؟

شما نه تنها باید در مورد نوع کالاهایی که می فروشید بلکه در مورد مکانی که می خواهید این اقلام را خریداری کنید نیز فکر کنید. آیا نمایندگی محلی می شناسید؟ آیا مستقیماً با سازنده در تماس هستید؟ آیا لازم است کالاهای خود را از چین یا شاید از کشور های دیگر اتحادیه اروپا وارد کنید؟ سپس ممکن است قوانین محلی خاصی اعمال شود. لطفا ، دوباره ، تحقیق کنید شما نمی توانید بدون نیاز به انجام برخی از مدارک ، فقط محموله ای از کالاها را از چین وارد کنید.

http://besttips.samenblog.com/how-to-make-an-online-store.html

https://ecommercenews.eu/start-online-store/

  انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 34

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما