محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 9694

راه اندازی کسب و کار اینترنتی با روش نوین 2021


اکنون که ایده ای از انواع مختلف مشاغل آنلاین دارید ، قدم بعدی یافتن جایگاه ویژه خود است. به عبارت دیگر ، به ایده ای برسید که بتواند به یک تجارت آنلاین تبدیل شود.

از نظر تجربه ، این سخت ترین مرحله است زیرا عدم اطمینان زیادی دارد. هیچ کس نمی تواند از قبل به شما بگوید که ایده شما خوب است یا خیر و هیچ کس نمی تواند موفقیت یا شکست تجارت شما را تضمین کند.

این خطری است که همه صاحبان مشاغل باید بپذیرند اما این نباید مانع شما شود. تنها راه برای فهمیدن اینکه ایده شما خوب است ، امتحان کردن آن است و حتی در صورت عدم موفقیت ، چیزهای زیادی برای یادگیری از شکست ها وجود دارد که شما را به موفقیت نزدیک می کند.

چگونه طاقچه خود را پیدا کنیم؟
چگونه طاقچه خود را پیدا کنیم
چگونه طاقچه خود را پیدا کنیم
از ابتدا باید بدانید که برای موفقیت در اینترنت لازم نیست ایده منحصر به فردی ارائه دهید. اگر می توانید این کار را انجام دهید ، این یک مزیت به شما می دهد اما منحصر به فرد بودن برای راه اندازی یک تجارت آنلاین ضروری نیست.

شما می توانید یک ایده موجود را بپذیرید و آن را بهبود ببخشید یا چیزی (یک محصول ، وبلاگ ، سرویس) ایجاد کنید که از آنچه در اینترنت موجود است بهتر باشد.

برخی از دستورالعمل ها برای کمک به شما:

دریابید که واقعاً چه علاقه خاصی دارید

علاقه مند بودن به یک موضوع ، یک فعالیت ، یک سرگرمی یا یک محصول به شما کمک می کند یک محصول خوب یا محتوای عالی ایجاد کنید که دیگران آن را ارزشمند و مفید می دانند.

چند لحظه وقت بگذارید و به این فکر کنید که دوست دارید برای سرگرمی چه کاری انجام دهید و اگر مسئله ای نبود مسئله چگونه دوست دارید وقت خود را صرف کنید.

آنچه را که در آن مهارت دارید پیدا کنید

آیا مهارت خاصی دارید که بتوانید برای کمک به دیگران در انجام یک کار ، یادگیری چیزی یا حل مسئله به آنها کمک کنید؟

شاید دوست داشته باشید به مردم آموزش دهید چگونه چیزها را برطرف کنند یا دوست دارید داستان های خوبی برای آموزش افراد در موضوعات مختلف بنویسید.

آنچه را که معتقدید واقعاً خوب هستید پیدا کنید و به روشهایی فکر کنید کسب و کار اینترنتی که می توانید از مهارتهای خود برای ایجاد محصولی استفاده کنید که مردم برای بدست آوردن آن مایل به پرداخت پول باشند.

آیا شما متخصص هستید؟

آیا منطقه ای وجود دارد که شما از آموزش ، صلاحیت و تجربه صحیح برخوردار باشید تا بتوانید یک فرد متخصص محسوب شوید؟ این یک نامزد عالی برای جستجوی بیشتر و کشف اینکه آیا می توانید یک کسب و کار پیرامون آن ایجاد کنید وجود دارد.

اینترنت پر از «اصطلاحاً متخصص» است بنابراین اگر در موضوعی «متخصص واقعی» باشید ، نسبت به دیگران برتری خواهید داشت.

آیا می توانید در بازار شکافی پیدا کنید؟

آیا به دنبال راه حلی برای یک مشکل هستید و نمی توانید یک محصول یا منبع آنلاین خوب برای حل مشکل خود پیدا کنید؟ آیا می توانید در هر صنعتی خلا gapهایی را پیدا کنید که بتوانید با یک محصول جدید پر کنید؟ آیا می دانید محتوای آنلاین درباره یک موضوع ناقص است یا چیزی است که می توانید آن را بهبود ببخشید؟

همه این س questionsالات به شما کمک می کند ایده هایی ایجاد کنید که احتمالاً می توانند به شما کمک کنند ایده واحدی را برای تبدیل شدن به یک تجارت آنلاین پیدا کنید. قبل از این ، خیلی هیجان زده شوید ، مرحله بعدی ارزیابی ایده های خود و تصمیم گیری در مورد خوب یا نبودن آن است.

3. ایده خود را ارزیابی کنید
ارزیابی یک ایده به این معنی است که بفهمید ایده خاصی چیزی است که می توانید آن را به یک تجارت آنلاین تبدیل کنید که بالقوه سودآوری دارد.

برای ارزیابی موفقیت احتمالی تجاری ایده خود ، مراحل زیر را دنبال کنید:

یک جستجوی کامل در گوگل انجام دهید
طبیعتاً اولین کاری که باید انجام دهید این است که به گوگل بروید و کلمات کلیدی مرتبط با ایده خود را جستجو کنید.

فقط کلمات کلیدی را که مستقیماً با طاقچه شما مرتبط هستند وارد نکنید بلکه اصطلاحات و اصطلاحات گسترده ای را که به طور غیرمستقیم مرتبط هستند جستجو کنید.

هدف شما در این مرحله این است که بدانید از نظر وب سایت ها ، محتوا و محصولات از قبل در دسترس است.

چه تعداد وب سایت می توانید در مورد موضوعات خاص پیدا کنید ، چه نوع محتوایی دارند ، آیا آنها محصولات خود را می فروشند یا تبلیغات را نمایش می دهند؟

از صفحه اول گوگل فراتر رفته و به دنبال صفحه دوم نیز بگردید. بعضی از مشاغل توجه لازم را به سئو نمی دهند و در حالی که محصولات و محتوای خوبی دارند ، اما تکنیک های بهینه سازی موتور جستجوی آنها برای رتبه بندی بالا در Google کافی نیست.

هنگام جستجوی این اطلاعات ، تجربه کلی کاربر را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا می توانید چیز بهتری به کاربران ارائه دهید؟

فیس بوک ، یوتیوب ، اینستاگرام ، Pinterest را جستجو کنید
همین جستجو را در Facebook ، Youtube ، Instagram و Pinterest انجام دهید. سعی کنید بفهمید چه نوع محتوایی در آن شبکه ها منتشر می شود. آیا این فیلم ها با کیفیت بالا هستند ، آیا تصاویر ، مقالات ، محصولات هستند؟ پست ها چند تعامل (پسندیدن ، نظر) دارند؟

آیا می توانید چیزی را که از دست رفته است یا قابل بهبود است ، تشخیص دهید؟

تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید
ایده های کسب و کار خود را با تحقیق در مورد کلید واژه ارزیابی کنید
ایده های کسب و کار خود را با تحقیق در مورد کلید واژه ارزیابی کنید
اصطلاح تحقیق کلید واژه ممکن است در این مرحله برای شما ناشناخته باشد اما گام مهمی برای کشف نیاز به جستجو برای ایده شما است.

با تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، می توانید دریابید که چند نفر ماهانه کلمات کلیدی خاصی را در Google (و سایر موتورهای جستجو) جستجو می کنند.

اگر موضوع انتخابی شما حجم مناسبی از جستجو را ندارد ، این نشانه ای است که مردم علاقه ای به آن ندارند.

برای آگاهی از چگونگی انجام تحقیقات کلمات کلیدی ، از منابع زیر استفاده کنید

قدم به قدم

منابع برای یادگیری بیشتر در مورد تحقیق کلید واژه

تحقیقات کلمات کلیدی - 10 گام برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی دنبال کنید.
تحقیق کلمات کلیدی برای وب سایت های تجارت الکترونیکی - نحوه یافتن کلمات کلیدی برای استفاده در وب سایت تجارت الکترونیک.
با قوانین مهم Google آشنا شوید
نکته دیگری که باید بدانید این است که برای برخی از موضوعات ، Google قوانین سختگیری در مورد اینکه وب سایت هایی را در نتایج جستجو نشان می دهند ، دارد.

این می تواند تأثیر زیادی در موفقیت یا شکست کسب و کار آنلاین شما داشته باشد زیرا ترافیک ارگانیک مهمترین نوع ترافیکی است که می توانید دریافت کنید و بدون آن ، احتمال موفقیت آنلاین شما کم است.

به عنوان مثال ، اگر ایده شما پیرامون مباحث مربوط به سلامتی است و این شامل کاهش وزن ، تناسب اندام ، تغذیه ، ورزش و هر گونه توصیه یا محصول دیگری است که به طور کلی توسط پزشکان یا سایر متخصصان معتبر پیشنهاد می شود ، ممکن است بخواهید در مورد آن تجدید نظر کنید.

تا زمانی که شما یک پزشک معتبر و شناخته شده نباشید ، Google وب سایت یا محصولات شما را برای جستجوی مربوط به سلامت نشان نمی دهد.

خوب است قبل از ادامه کار ، مهمترین قوانین Google را بازنگری کنید و مطمئن شوید آنچه در ذهن دارید با هیچ دستورالعمل یا قانون شناخته شده Google مغایرت ندارد.

منابع برای یادگیری بیشتر در مورد راهنماهای GOOGLE
رهنمودهای نرخ جستجوی Google - سندی جامع که به طور دقیق توضیح می دهد Google هنگام ارزیابی کیفیت یک وب سایت به دنبال چه چیزی است.

loxblog

  انتشار : ۱۷ فروردین ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 55

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما