محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 9685

نحوه کسب درآمد از طریق اینستاگرام: 3 استراتژی


همه می خواهند بدانند که چگونه در اینستاگرام درآمد کسب کنند. بیاموزید که به عنوان یک تأثیرگذار کار کنید ، یک بازاریاب شرکت وابسته باشید یا محصولات خود را بفروشید.

پیج کوپر
1 آگوست 2019
همه می خواهند بدانند که چگونه در اینستاگرام درآمد کسب کنند. ما به هر حال تمام روز در این کار هستیم - معمولاً به جای کسب درآمد ، پول خرج می کنیم.

در چند سال گذشته ، اطلاعات بی نظیر عکسهای جالب اینستاگرام به چیزی بین یک مجله براق ، سلیقه بهترین دوست شما و یک فروشگاه بوتیک تبدیل شده است.

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه ، 71٪ از آنها زیر 35 سال است ، بستر آرزو ، الهام - و در حال حاضر ، پرداخت در برنامه است.

سه روش اصلی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد.

به عنوان تأثیرگذار برای ارسال محتوای مورد حمایت تجاری از مارک ها کار کنید
بازاریابی وابسته باشید که محصولات دیگران را می فروشد
یک کارآفرین شوید و محصولات خود را بفروشید
در مورد بهترین مشاوره ما در مورد هر سه آهنگ ادامه مطلب را بخوانید.

پاداش: یک چک لیست رایگان بارگیری کنید که مراحل دقیق یک عکاس سبک زندگی را برای رشد از 0 به 600،000 دنبال کننده در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت نشان می دهد.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
استراتژی 1: ارسال مطالب پشتیبانی شده
پست های اسپانسر شده ممکن است اولین چیزی باشد که با شنیدن جمله "تأثیرگذار اینستاگرام" به ذهن شما خطور می کند. از اوایل سال 2019 بیش از 500000 تأثیرگذار فعال در اینستاگرام وجود دارد.

نیاز اساسی در اینجا تعداد پیروان مناسب و قابل توجه و نرخ تعامل رقابتی است. به عبارت دیگر ، این استراتژی برای شما مناسب است که در ساختن افراد غریبه در اینترنت مهارت داشته باشید و به شما اعتماد داشته باشید.

جذابیت این استراتژی این است که شامل بازاریابی بدون هیچ یک از سردردهای تجارت الکترونیکی است: شما نیازی به ایجاد محصول یا انجام سفارشات ندارید. در یک دنیای کامل ، همه اینها فقط خودتان بودن و ارسال اطلاعات درباره محصولات ، خدمات یا مارک هایی هستید که زندگی شما را به آنچه هست تبدیل می کند.

البته یک نقطه ضعف نیز وجود دارد: همه مارک ها برابر نیستند و ممکن است در ابتدا بولگاری درب شما را نکشد. بعلاوه ، تعداد زیادی کلاهبردار در آنجا وجود دارند که نفوذ مشتاق را هدف قرار می دهند.

حتی اگر در مسیر محتوای حمایت شده موفق شوید ، احتمالاً باید در تعادل بین یکپارچگی و درآمد خود تأمل کنید. بالاخره این نام تجاری شخصی شماست. و مردم به اصالت اعتماد دارند.

شما باید هر برندی را که می خواهد با شما کار کند را از طریق "آیا این با نام تجاری من مناسب است؟" دقیق قرار دهید. تست. درباره اینکه چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام می داند چه فرصت هایی برای او مناسب است بیشتر بخوانید.

در اینجا نحوه شروع کار به عنوان یک تأثیرگذار اینستاگرام وجود دارد.

مرحله 1: طاقچه ای را انتخاب کنید
اگر واقعاً می خواهید در اینستاگرام حقوق دریافت کنید ، مارک شخصی خود را زندگی می کنید و نفس می کشید. مطمئن شوید که واقعاً آن را دوست دارید.

و در نظر بگیرید که شرکای احتمالی شما چگونه مسائل را می بینند. مارک ها مخاطبان شما را با بازار هدف خود مقایسه می کنند. طبق یک مطالعه اخیر ، 55٪ از مارک ها می گویند تأثیرگذار خرد را ترجیح می دهند ، که از نظر آنها ارتباط معتبرتری با مخاطبان خود دارند.

این بدان معناست که هرچه مشخصات بیشتری کسب کنید ، بهتر است. Vegan اشباع شده است ، پس چرا پدر دونده فوق العاده ماراتن هوشیار که با افراد مشهور در پادکست خود مصاحبه می کند را امتحان نکنید؟ (یا نکنید ، زیرا آن شخص گرفته شده است.)


در همین حال ، اگر شما یک وارث / مدل اروپایی با شوهر اینستاگرام هستید ، نام تجاری شما آماده است.


مرحله 2: اعتماد سازی کنید و مخاطبان خود را رشد دهید
81٪ تأثیرگذاران اینستاگرام بین 15000 تا 100000 فالوور دارند. اگر هنوز آنجا نیستید ، وحشت نکنید. هیچ میانبری برای افزایش تعداد فالوورهای شما وجود ندارد ، اما استراتژی های آزمایش شده و درست وجود دارد.

تأثیرگذاران اینستاگرام در سراسر جهان ، به تعداد دنبال کنندگان ، جولای 2018:
منبع: eMarketer
متعهد به ارسال مداوم. و متعهد شوید مطالبی را ارسال کنید که دقیقاً همان چیزی است که مخاطبان شما می خواهند. به عنوان مثال ،Pedalboard_of_the_day ، هر روز برای 102000 دنبال کننده خود یک تخته پدال پست می کند ، درست مانند نام وعده داده شده.


مرحله 3: با مارک های تجاری شریک شوید
برای برقراری ارتباط با شرکای تجاری دو راه اصلی وجود دارد:

با قرار دادن مستقیم آنها را پیدا کنید. با مارک هایی که خودتان آنها را تحسین می کنید تماس بگیرید و به آنها بگویید چه پیشنهادی می توانید داشته باشید. سطح نام تجاری شما باید جزئیات جذاب زیادی درباره مخاطب و رویکرد شما ارائه دهد.
با ثبت نام در یک سیستم بازاریابی تأثیرگذار ، به آنها کمک کنید تا شما را پیدا کنند. تعداد زیادی از این بازارها وجود دارد. AspireIQ ، Upfluence و Famebit مکان های خوبی برای شروع هستند.
نکته مثبت ، مارک ها مشتاقانه به دنبال تأثیرگذارهای موثر هستند. اگر کنجکاو هستید که آنها چطور این کل تلاش را مشاهده می کنند ، راهنمای کار با تأثیرگذاران را برای برخی از بینش در مورد دیدگاه یک برند بررسی کنید.

مرحله 4: ارسال شفاف
شما به عنوان یک تأثیرگذار در آمریکا یا انگلستان ، از نظر قانونی موظف هستید هنگام ارسال آگهی ، این موضوع را روشن کنید. دستورالعمل های کمیسیون تجارت فدرال آمریکا مستلزم آشکار سازی و فهم آسان آن است. در همین حال ، اداره استاندارد تبلیغات در انگلستان به هیچ کنایه ای دلچسب توجه نمی کند: بگویید # تبلیغ ، نه # استعداد.

برای ماندن در سمت راست قانون ، از هشتگ #ad در بالای چین استفاده کنید (به عنوان مثال ، در سه خط اول s

o مردم برای پیدا کردن آن مجبور نیستند کلیک کنند.)


حتی بهتر: از برچسب Paid Partnership استفاده کنید ، که اینستاگرام در اکتبر 2017 ایجاد کرد.


استراتژی 2: به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید
برخلاف محتوای حمایت شده ، این استراتژی در مورد گسترش آگاهی و بیشتر در مورد فروش است. این به این دلیل است که شما فقط زمانی درآمد کسب می کنید که پیروان شما واقعاً محصول را خریداری کنند. از طرف مثبت ، به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته ، نیازی به نگرانی در مورد تولید آن محصول یا انجام سفارشات ندارید.

نکته منفی این است که اگر می خواهید بدون آزار دادن مخاطب رشد کنید ، این استراتژی مستلزم استراتژی محکمی است. همچنین ، اصطلاح "بازاریابی وابسته" از شهرت بدی برخوردار است. این می تواند با وعده های کلاهبردار درآمد هفت رقمی ماهیانه و ... قایق بادبانی همراه باشد؟


از نظر اخلاقی نزدیک ، بازاریابی وابسته در واقع یک زاویه هوشمند و کاملاً ثابت در مورد بازاریابی است. شما قلم های مورد علاقه خود ، یا ریمل مژه و ابرو یا غذای سگ را به شما پیشنهاد می کند و یا پیوندی برای خرید محصول ارائه می دهید ، یا دیگری کد تبلیغاتی با تخفیف اندک. کد پیوند و کد تبلیغاتی منحصر به فرد شماست ، بنابراین تاجر می تواند میزان فروش شما را به تلاش های شما پیگیری کند. برای هر فروش کارمزد یا درصدی کسب می کنید.

در همین حال ، وقتی اینستاگرام برچسب های محصول و Instagram Checkout را عرضه می کند ، بازاریاب ها دیگر فقط به گفتن «پیوند در بیو» محدود نمی شوند. از آنجا که خرید محصولات در اینستاگرام برای مشتریان آسان تر است ، بازاریابان وابسته ممکن است شاهد افزایش فروش آنها باشند.

مرحله 1: طاقچه ای را انتخاب کنید
جایگاه یک بازاریاب شرکت وابسته از این نظر متفاوت است که می تواند تمرکز بیشتری بر محصول داشته باشد. به عنوان مثال ، بازاریاب های وابسته گاهی اوقات به عنوان بازرسان محصولات شروع می کنند.

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، این شانس را دارید که مخاطبی را با خواسته های مادی خاص انتخاب کنید ، به عنوان مثال صاحبان سگ که راهنمایی می خواهند و بهترین غذای سگ را معامله می کنند. (و بهترین یقه ها ، بهترین کاسه های سگ ، بهترین عینک های سگ ، و غیره.)


مرحله 2: بازرگانانی را برای عضویت در آنها پیدا کنید
می توانید مستقیماً با یک مارک تجاری وابسته شوید ، یا می توانید به آنچه "شبکه وابسته" نامیده می شود یا هر دو بپیوندید. (پاسخ همیشه هر دو است.)


پاداش: یک چک لیست رایگان بارگیری کنید که مراحل دقیق یک عکاس سبک زندگی را برای رشد از 0 به 600،000 دنبال کننده در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت نشان می دهد.

راهنمای رایگان را همین حالا دریافت کنید!
شبکه های وابسته بسترهای واسطه ای بین مارک هایی هستند که برنامه های وابسته را اجرا می کنند و بازاریابانی مانند شما. آنها وجود دارند زیرا ، در حالی که یک کارآفرین انفرادی که دوره های آنلاین را می فروشد مشتاق است مخاطبان خود را گسترش دهد ، یک شرکت Fortune 500 باید تلاش های خود را اندازه گیری و خودکار کند. شبکه های وابسته به گونه ای طراحی شده اند که طیف گسترده ای از محصولات را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهند. و یا شما فقط به یک شبکه محدود نمی شوید.

آمازون همکاران بارزترین مکان برای شروع است. محدودیت این است که آنها کدی ارائه نمی دهند. شما باید از پیوند وابسته ای که آنها ارائه می دهند استفاده کنید. اگرچه این مورد برای Pinterest ، وبلاگ ها یا خبرنامه های ایمیل عالی است ، اما در اینستاگرام باید آن پیوند را در بیوگرافی خود قرار دهید ، یا اگر حساب کاربری دارید - Story Instagram خود را.

hootsuite

  انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 47

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما