محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 9752

چگونه از اتو مو در خانه با خیال راحت استفاده کنیم؟


بعضی اوقات شما نمی خواهید با موهای وز شده خود بیرون بروید و ممکن است به دلیل محدودیت زمانی یا مالی همیشه نتوانید آن را به سالن برسانید. بنابراین ، وقتی می خواهید موهایتان خوب شود ، چه کاری انجام می دهید؟ شما جلوتر می روید تا از اتو موهای خود در خانه استفاده کنید ، درست است؟

اگرچه ممکن است یک راه حل کامل به نظر برسد ، اما استفاده از خرید بهترین اتو مو توسط خودتان آسان نیست ، به خصوص وقتی این کار را برای اولین بار انجام می دهید. بنابراین ، اولویت قرار دادن ایمنی باید هدف اصلی شما باشد.

در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده با اطمینان از دستگاه اتو مو در خانه آورده شده است:

فهرست مطالب
نحوه استفاده از اتو موی تخت آهنی
از اتو موی تخت آهنی استفاده کنید
آماده سازی مناسب را انجام دهید
اگر اولین بار است که از اتو مو استفاده می کنید ، باید با مطالعه کتابچه راهنمای همراه آن شروع کنید. لطفاً تصور نکنید که می توانید با آن سر و کله بزنید یا معتقد باشید که می توانید استفاده از آن را مدیریت کنید زیرا در گذشته از ابزاری مشابه استفاده کرده اید. باید توجه ویژه ای به تنظیم کننده های حرارت داشته باشید ، بنابراین مطمئن هستید که دکمه هایی را که باید فشار دهید تا هر زمان بخواهید افزایش یا فشار دهید.
بعد از قطع استفاده از اتوی مو ، مرحله بعدی آماده سازی موهای شماست. برای از بین بردن آلودگی و چربی ، موهای خود را به طور کامل بشویید. استفاده از شامپوی مرطوب کننده بهتر است زیرا موهای شما را خشک نمی کند. سپس ، موهای خود را به درستی خشک کنید. ضروری است که هرگز از اتو مو روی موهای خیس استفاده نکنید زیرا این امر می تواند بسیار خطرناک باشد.
اتو مو را از قبل گرم نکنید
معمول است که خود را چندین کار را بطور همزمان انجام دهید ، به ویژه هنگامی که برای یک گردش بیرون می روید. با این وجود ، درصورتی که هنوز آماده استفاده از اتو مو نیستید ، می تواند آن را بیش از حد گرم کرده و موهای شما را "سرخ" کند. بیشتر اتوی موهای معمولی مانند اتو های تخت مجهز به سوئیچ بین دما نیستند اما ممکن است تنظیم کننده خودکار گرما داشته باشند. با این حال ، هنوز هم می توانید آنها را بیش از حد گرم کنید.

اطمینان حاصل کنید که دوشاخه و پریز آسیب ندیده است
اولین کاری که باید قبل از اتصال اتو مو به برق انجام دهید این است که سیم در معرض دید نباشد و اینکه سوکت روی دیوار نشانه ای از آسیب دیدن ندارد. اگر اتو مو دو شاخه دو پایه دارد و سوکت سه نقطه دارید ، باید از آداپتور استفاده کنید و از مجبور شدن شاخه اتو مو به داخل سوکت خودداری کنید. شما نه تنها از خطر برق گرفتگی اجتناب خواهید کرد ، بلکه در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد زیرا در طول فرآیند صاف کردن مو ، اتو مو می تواند از برق جدا شود.

از تکنیک مناسب استفاده کنید
UseHairStraightenerProperWay
استفاده از تکنیک مناسب می تواند تفاوت بین داشتن موهای صاف و ابریشمی صاف و موهای خراب باشد.

لطفاً موهای خود را مدت زمان طولانی تری از اتلاف صاف نگه ندارید زیرا فکر می کنید نتایج بهتری به شما می دهد. حتی اگر دیده اید که آرایشگران در سالن ها با عملی مشابه کنار می روند ، ممکن است آنها از نوع اتو دیگری استفاده کرده باشند و مطمئن شوند که گرما را خاموش و روشن می کنند. از این رو ، بهتر است شما با چنین تکنیک نامطمئن آزمایش نکنید.
اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از آسیب رساندن به موهای خود ، اسپری محافظ حرارت زده اید. آسیب پذیری از گرما برای عبور از آن سخت است زیرا موهای شما خشک و بی روح به نظر می رسند. ممکن است آنقدر شدید باشد که مجبور شوید موهای خود را کوتاه کنید و از ابتدا شروع کنید. بنابراین ، استفاده از اسپری محافظ مو ضروری است.
سعی نکنید تکه های بزرگ مو را یک باره صاف کنید. بله ، ممکن است عجله داشته باشید ، اما عجله شما می تواند موهای شما را از بین ببرد. نحوه ساخت اکثر اتو موها معمولاً فقط به یک بخش کوچک از مو اجازه می دهد تا همزمان. برای تقسیم موهای خود به قسمتهای کوچک از یک شانه دم استفاده کنید و همچنین ممکن است گیره های مو برای نگه داشتن قسمتهای مختلف مفید باشد.
از آینه استفاده کنید
آینه نه تنها برای تحسین خود پس از اتمام صاف کردن موهای شما ضروری است. آینه برای کمک به شما در دیدن کارهایی که تمام مدت انجام می دهید ضروری است. ممکن است فکر کنید می دانید گوشهای شما در کجا قرار دارد و نمی توانید آنها را بسوزانید تا زمانی که گرمای سوزاننده ای را در برابر آن احساس کنید. از آنجا که فرآیند را خودتان انجام می دهید ، برای درست شدن آن نیاز به یک دیدگاه جدید دارید.

استفاده از آینه دوتایی بهترین کار است. یکی روبروی شما و دیگری در عقب با همان الگوی ، شما آن را در بسیاری از سالن ها دارید. با این حال ، اگر این نوع تنظیم آینه را در خانه خود ندارید ، می توانید فقط از یکی استفاده کنید. همچنین می توانید با قرار دادن آینه دستی در مقابل چیزی در پشت خود بداهه نوازی کنید.

بسته بندی ایمن پس از استفاده
پس از اینکه پس از استفاده از اتو مو نتیجه خوبی گرفتید ، نباید آن را در برق وصل کنید. باید آن را از پریز خارج کنید اما در صورت احساس گرما فوراً آن را داخل جعبه قرار ندهید. دلایل این احتیاط واضح است:

این می تواند سطحی را که روی آن می گذارید در حالی که هنوز وصل است بسوزاند و به خطر آتش سوزی تبدیل شود.
اگر کودکان کوچکی در اطراف خود دارید ، آنها می توانند با اتو مو به خود آسیب برسانند.
نتیجه
اگر همه این نکات را رعایت کنید ، باید بتوانید از اتو موهای خود در خانه و بدون مشکل استفاده کنید. با این حال ، ev

هر چیز خوب روی زمین وقتی زیاده روی شود یک ضرر دارد. قرار گرفتن مداوم مو در معرض گرما می تواند اثرات مضر داشته باشد از جمله اینکه موهای شما بسیار خشک شده و حتی باعث شکستگی مو شود. بنابراین ، یک روش قابل توجه برای جلوگیری از چنین وضعیتی فاصله گرفتن از زمان صاف کردن هر مو است.

همچنین به مرطوب نگه داشتن موهای خود با نرم کننده ها و روغن های استاندارد کمک می کند. این باعث می شود که موهای شما از تغذیه و سلامتی خوبی برخوردار باشد. در حالی که به اشتراک گذاشتن وسایل شخصی مانند اتو مو توصیه نمی شود ، اما اگر آن را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید ، باید اطمینان حاصل کنید که قبل از استفاده بعدی شما دوباره برگردانده می شود و تمیز می شود.

منبع

  انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 44

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما