محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 9691

چگونه ساعت مچی دیجیتال را تنظیم کنیم؟


اگر مدتی نگذشته است که مجبورید ساعت دیجیتالی خود را تنظیم کنید ، ممکن است این روش را به خاطر نیاورید. برای تغییر تنظیمات ، ابتدا باید ساعت خود را به حالت زمانی تغییر دهید که به شما امکان می دهد مواردی مانند زمان ، تاریخ ، روز هفته و موارد دیگر را تنظیم کنید. خرید ساعت مچی دیجیتال هنگامی که در حالت Time هستید ، از دکمه ای برای تغییر و اصلاح تنظیمات استفاده می کنید. وقتی تنظیم شد ، شما آماده استفاده از ساعت خود هستید.

قسمت

ساعتهای دیجیتالی مچ دست ترکیبی از زمانبندی آسان و قابل خواندن را با تقویم مناسب ، کرنومتر و ویژگی های زنگ دار فراهم می کنند. به راحتی می توانید زنگ ساعت را روی ساعت دیجیتالی خود تنظیم کنید تا شما از خواب بیدار شود ، یک قرار ملاقات مهم را به شما یادآوری کنید یا به شما اطلاع دهید که چه موقع شام را از فر بیرون می آورید. برای تنظیم زنگ ساعت شما فقط چند ثانیه طول می کشد.

ویدیوی روز
مرحله 1
دکمه "حالت" را در ساعت مچی دیجیتال پیدا کنید. دکمه "حالت" را بارها و بارها فشار دهید تا اینکه حالت تنظیم زنگ در صفحه دیجیتال ظاهر شود.

گام 2
دکمه "تنظیمات" را فشار دهید تا درخشش رقم های ساعت ساعت شروع شود. با استفاده از دکمه "تقسیم / تنظیم مجدد" ، رقم ساعت را به زمان دلخواه تنظیم کنید. توجه داشته باشید که اگر ساعت دارای دکمه "تقسیم / تنظیم مجدد" نیست ، هر دکمه مورد نظر خود را برای پیشبرد رقم ها هنگام تنظیم ساعت روی ساعت خود فشار دهید.

مرحله 3
دکمه "حالت" را فشار دهید تا چشمک زن ها را به رقم های مکان دقیقه تغییر دهید. برای تنظیم ارقام دقیقه در زمان صحیح از دکمه مناسب استفاده کنید.

مرحله 4
دکمه "تنظیمات" را فشار دهید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

 


1
انتقال به حالت زمان
تصویر با عنوان تنظیم یک ساعت دیجیتالی مرحله 1
1
با سازنده تماس بگیرید یا یک دفترچه راهنما برای ساعتهای پیچیده جستجو کنید. اگر ساعت شما به خصوص پیچیده است و دستورالعمل ندارید ، یک کتابچه راهنمای دیجیتال را بصورت آنلاین جستجو کنید. کتابچه های راهنمای دیجیتالی را می توان با جستجوی کلمه کلیدی آنلاین برای نام تجاری و مدل ساعت خود یافت.
اگر یافتن کتابچه راهنمای دیجیتالی غیرممکن است ، به دنبال شماره تلفن مشتری برای ساعت خود باشید.
اطلاعات مدل و مارک معمولاً در قسمت پشت ساعت یا جایی از قسمت ساعت نوشته یا حک شده است.
تصویر با عنوان تنظیم یک ساعت دیجیتالی مرحله 2
2
دکمه های ساعت خود را بازرسی کنید. ساعتهای دیجیتالی دارای بسیاری از ویژگی ها و طرح های مختلف هستند. ساعتهای ساده فقط ممکن است دارای یک یا دو دکمه باشند ، اما ساعتهای پیچیده تری ممکن است چندین عدد داشته باشند. دکمه های تنظیم ساعت معمولاً در سمت چپ یا راست چهره ساعت قرار دارند. [1]
اگرچه غیر معمول است ، برخی از ساعتها ممکن است دارای دکمه های تنظیم در پشت ساعت یا پشت یک پوشش ساده باشند. پوشش ها را معمولاً می توانید با انگشتان دست خود یا یک پیچ گوشتی کوچک بردارید.
بعضی از ساعتها ممکن است دکمه ها را برچسب بزنند. دکمه های رایج در ساعت های دیجیتالی عبارتند از "حالت" ، "تنظیم" ، "تنظیم مجدد" ، "شروع" و "نور". [2]
شما به احتمال زیاد از دکمه های "حالت" و "تنظیم" استفاده خواهید کرد. "حالت" ساعت شما را به حالت زمان ، حالت کرنومتر و غیره تغییر می دهد. "تنظیم" به شما امکان می دهد زمان را در حالت زمان تنظیم کنید یا تغییرات را نهایی کنید.
تصویر با عنوان تنظیم یک ساعت دیجیتالی مرحله 3
3
از یک قلم برای تغییر حالت در مدل ها با یک دکمه فشرده استفاده کنید. ساعتهای ساده برای تغییر تنظیمات دارای یک دکمه واحد کوچک و کوچک هستند. از یک قلم استفاده کنید تا به ناحیه شکم رفته و حالت ساعت خود را تغییر دهید. [3]
هنگامی که در حالت تنظیم زمان هستید ، معمولاً یک تنظیم (مانند دقیقه ها ، ساعت ها ، تاریخ و غیره) چشمک می زند.
اگر ساعت شما دارای یک دکمه recess و یک دکمه دیگر است ، یک حالت تخلیه احتمالاً برای حالت های تعویض و دیگری برای تنظیمات tweaking است.
برای فشار دادن دکمه های برشی از استفاده از مداد خودداری کنید. اگر نوک مداد در سوراخ شکسته شود ، ممکن است دکمه را بهم بخورد ، تنظیم آن غیرممکن است.
تصویر با عنوان تنظیم یک ساعت دیجیتالی مرحله 4
4
ساعتهای چند دکمه ای را به حالت Time تغییر دهید. اگر ساعت شما دکمه های آن را برچسب گذاری نکرده است ، ممکن است لازم باشد که به طور تصادفی روی این موارد کلیک کنید تا زمانی که یکی از آنها را پیدا کردید تا حالت را تغییر دهید. دقیقه یا ساعت اکثر ساعتهای دیجیتال چشمک می زند وقتی که در حالت تنظیم زمان هستید.
به طور کلی ، تنها یک واحد (دقیقه ، ساعت ، تاریخ) در یک زمان چشمک می زند. برخی از ساعتها ممکن است انتخاب گزینه متفاوت باشد ، مانند یک زیر خط یا جعبه.
ساعتهای پیچیده ممکن است دارای ویژگی های زیادی باشند. با فشار دادن دکمه ها خود را با این موارد آشنا کنید تا ببینید که چگونه آنها روی صفحه نمایش تأثیر می گذارند.
ممکن است بعضی از ساعتها دارای دکمه حالت نباشند ، در این صورت باید مطابق مرحله بعدی از دکمه "تنظیم" استفاده کنید. [4]
تصویر با عنوان تنظیم یک ساعت دیجیتالی مرحله 5
5
دکمه "تنظیم" را فشار دهید تا در صورت لزوم وارد حالت تنظیم زمان شوید. اگر ساعت شما فقط دارای یک دکمه "تنظیم" است ، برای ورود به حالت تنظیم زمان فقط باید این را فشار دهید. ساعتهای دیگر ممکن است شما را مجبور کند از دکمه "حالت" برای وارد کردن حالت تنظیم زمان و دکمه "تنظیم" برای نهایی کردن زمان استفاده کنید. [5]

قسمت
2
تنظیمات را تغییر دهید
تصویر با عنوان تنظیم یک ساعت دیجیتال مرحله 6
1
دقیقه ها را با دکمه پیش تغییر دهید. معمولاً اولین گزینه ای که می توانید تغییر دهید تنظیم دقیقه است که برای نشان دادن انتخاب آن باید چشمک زن باشد. در حین چشمک زدن ، دکمه پیشرفت را فشار دهید تا زمان افزایش یابد. دکمه را به آرامی فشار دهید تا به طور اتفاقی شماره مورد نظر خود را از دست ندهید. [6]
ساعتهای ساده فقط دارای دو دکمه خواهند بود: یکی برای تغییر حالت و دیگری برای پیشبرد تنظیمات یک واحد در هر دکمه.
اکثر ساعت ها به ترتیب از حداقل تنظیمات (مانند 1 دقیقه تا 59 دقیقه) یا اولین تا آخرین (مانند یکشنبه تا شنبه) قبل از تکرار گزینه کمترین / اول ، از طریق تنظیمات چرخش می کنند.
ساعتهای چند دکمه گاهی از "تنظیم مجدد" ، "تنظیم" یا "تنظیم" استفاده می کنند تا تنظیمات یک واحد به طور همزمان پیش برود. [7]
تصویر با عنوان تنظیم یک ساعت دیجیتالی مرحله 7
2
ساعت ها را تنظیم کنید. برای انتخاب ساعتها دوباره روی دکمه mode کلیک کنید. شما می دانید چه زمانی آنها انتخاب می شوند زیرا مانند دقایقی دیگر ، آنها چشمک می زنند. پس از انجام این کار ، از ویژگی پیشبرد استفاده کنید تا به طور مشابه ساعتها را روی ساعت خود تنظیم کنید.
تصویر با عنوان تنظیم یک ساعت دیجیتالی مرحله 8
3
سایر تنظیمات را در صورت لزوم مانند تاریخ و روز هفته تغییر دهید. سفارش معمولی برای گزینه های حالت: دقیقه ، ساعت ، AM / PM ، تاریخ و روز هفته است. با فشار دادن دکمه حالت از طریق این گزینه ها حرکت کرده و تنظیمات انتخاب شده را با دکمه پیشبرد تغییر دهید.
برخی از ساعتها ممکن است برای تنظیمات خاص دارای ترکیب ویژه دکمه باشند. مثلا،

برای تنظیم زنگ ممکن است لازم باشد چند ثانیه یک دکمه را نگه دارید. [8]
تصویر با عنوان تنظیم یک ساعت دیجیتالی مرحله 9
4
با بازگشت به حالت عادی ، از حالت تنظیم زمان خارج شوید. وقتی همه تنظیمات خوب به نظر می رسند ، دکمه "تنظیم" را فشار دهید تا زمان نهایی شود و به حالت عادی برگردید. اگر ساعت شما یک دکمه "تنظیم" ندارد ، روی دکمه "حالت" کلیک کنید تا هیچ گونه تنظیمات چشمک زن نشوند / برجسته نشود. [9]

https://www.gasiweb.com/best-digital-watches-for-men

https://www.wikihow.com/Set-a-Digital-Watch

  انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 3982

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما